Pagina's

zaterdag, mei 14, 2005

Voorjaarskeuring

Zaterdag, 14 mei 2005

Vandaag naar de voorjaarskeuring van Zuid-Holland in Rotterdam geweest. Met zelf nog een jaar training te gaan heb ik er nu alle vertrouwen in dat het helemaal goed gaat komen met mij en Tycha. Veel dingen zien gebeuren waarvan ik nu al weet dat, dat bij Tycha niet zal gebeuren. Natuurlijk kan er alsnog van alles misgaan en vast en zeker zullen dat die dingen zijn die altijd goed zijn gegaan. Het zijn en blijven nu eenmaal levende wezens. Omdat ik gisteren nogal laat naar bed was gegaan had ik geen zin om erg vroeg op te staan. Hierdoor was ik pas om 11 uur op het keurings terrein en heb ik dus een groot gedeelte van het ochtend programma niet gezien. Maar er komen nog meer keuringen en zal de volgende keer wel in de ochtend gaan kijken. Ik moet toch leren hoe de hele keuring in elkaar steekt. En dan vooral de wijze van voorbrengen.

Geen opmerkingen: