Pagina's

vrijdag, maart 22, 2013

Geen rood!!!!


Afgelopen zaterdag voor een nieuwe auto wezen kijken. De oude begon steeds vaker gebrekjes te krijgen. Tijdens het gesprek met de dealer gelijk al gezegd: "alle kleuren zijn goed, maar geen rood". Affijn, na alles doorgenomen te hebben zou het dus een zwarte worden. Maar daar moest meneer de dealer nog even over bellen of die zwarte inderdaad nog beschikbaar was. Tijdens het telefoontje bleek al snel dat de zwarte inderdaad gereserveerd stond en dus niet meer voor ons beschikbaar was. Wel waren er nog een paar .... Juist rode... Nee, zei meneer de dealer, terwijl ik ook al hard nee zat te schudden met mijn hoofd, ze willen geen rood. Dus dat werd opnieuw kijken, zoeken en rekenen. Een witte dan, maar die was er alleen in de wat luxere versie, en dat ging eigenlijk net boven ons budget. Nou ja, nog een keer wikken en wegen en rekenen... Toen moest meneer de dealer nog even naar een andere klant. En tja, toen heb ik nog maar eens goed na zitten denken en met Ko overlegd. De showroom nog eens doorgelopen om te kijken of er nog een rode stond, om nog maar eens goed naar die kleur te kijken. Nu ja, je voelt hem natuurlijk al aankomen... We krijgen over een week of twee een hele nieuwe Renault Twingo, en de kleur is.... Tada ROOD... 
Ach het scheelde zoveel geld en als je erin zit zie je die kleur toch niet meer.
Voor mij is het dus de allereerste keer in mijn leven dat ik een hele nieuwe auto krijg. Ik verwacht nog wel het nodige commentaar van mijn zoons. Want wat hebben we Ko uitgelachen toen hij bij ons kwam wonen met zijn rode auto :)

Geen opmerkingen: