Pagina's

woensdag, april 20, 2005

10 kleine kleutertjes

Zaterdag 2 april 2005

Om 7 uur in de auto om Brian naar de Berg stichting te brengen. Om kwart voor 8 weer terug thuis, gedoucht, gestreken, even achter de pc gezeten, en mezelf klaar gemaakt voor de hardloop training. Om 10 uur in Katwijk voor het lopen. Er waren er vandaag maar 8. Hmmm gaan er nu al afvallen???? Maar het werden er nog minder in de loop van de ochtend. Als eerste viel Hennie af, te veel pijn bij het lopen!! Halverwege viel Ellie op haar schouder, en heeft waarschijnlijk haar sleutelbeen gebroken. Dus kon niet verder lopen en haar man bleef bij haar. Dus waren we nog maar met zijn 5 en. Toen begonnen we met het schema te lopen, 2 min, 4 min, 6 min, en daarna nog een keer. Dit Tempo hield Lida niet vol dus ook zij bleef achter. We waren net de 10 kleine kleutertjes vandaag J

S middags met Kevin naar Lisse geweest om een mp3 speler te kopen. Ik heb er een gekocht met 256 mb geheugen en lekker klein, komt dus lekker van pas tijdens het fietsen en het hard lopen.
Op de terug weg belde Brian al weer, dat ik hem kon komen halen. Dus omgekeerd en op naar katwijk, voor de 3 de keer, om Brian op te halen. S middags de hondenkar schoongemaakt, office 2003 opnieuw geïnstalleerd, en gekopieerd.
Wil nu proberen dit dagboek dagelijks bij te houden of in ieder geval zo vaak als mogelijk. Is wel leuk om later na te lezen. En misschien sta ik nu op het begin punt van iets nieuws. En als dat echt zo is, wil ik er ook een weblog op na gaan houden. En kan ik deze informatie goed gebruiken. Maar voor vandaag stop ik er mee, heb al een lekker stukje geschreven, morgen weer.

Geen opmerkingen: