Pagina's

woensdag, april 20, 2005

Een blog!!

Woensdag 20 april 2005

Vandaag een normale werkdag achter de rug. Vanmorgen voor de 3de keer nat geregend op de fiets. Ik geloof dat ik deze week al vaker ben nat geregend als vorig jaar in een heel jaar. Zul je altijd zien. Heb je geen auto en moet je fietsen, geheid dat het de hele week regent. Maar goed nog twee dagen, of eigenlijk 3 want ook maandag zal ik nog moeten fietsen, en dan maakt het me niet meer uit. Mag het van mij de hele week regenen. Alhoewel het natuurlijk wel erg lekker is als het nu eens een beetje voorjaars weer wordt.

Vanavond dus mijn eigen blog aangemaakt. Is inderdaad erg simpel. Tenminste het grootse gedeelte, en de rest vind ik ook nog wel uit. Maar dus maar gelijk alles wat ik al in word gemaakt had er op gezet.


Morgen avond weer trainen met Tycha, ben erg benieuwd hoe laat het gaat worden met 3 nieuwe leden erbij. Is toch bijna een verdubbeling van de club, en hoop niet dat het ook een verdubbeling van de trainingstijd gaat worden. Ik ben daarbij ook nog afhankelijk van Herman omdat hij me, wegens een gebrek aan auto, (sorry, het zit me nu eenmaal hoog) komt halen en dus ook weer thuis moet brengen.

Goed morgen dus weer meer.

Geen opmerkingen: