Pagina's

zaterdag, april 23, 2005

Auto gekocht !!!

Vanmorgen om kwart voor 10 opgestaan, was wel weer een keer lekker, uitslapen. Honden uitgelaten, wat huishoudelijk werk gedaan en Kevin wakker gemaakt. Daarna op de fiets naar Rijnsburg. Gisteren was ik na mijn werk ook al bij de auto wezen kijken en even een proefritje wezen maken. Hij ziet er netjes uit, en ja hoe hij rijdt???!! Dat weet ik niet meer hoor!! Ik vond die andere auto ook lekker rijden, dus het zegt weer helemaal niets. Kan nu alleen maar hopen dat deze wel goed is. In ieder geval kan ik hem dinsdag middag ophalen. Maandag even de verzekering bellen. En dan kunnen we weer rijden. Nu nog even gaan bedenken hoe ik dat ga doen, want volgens mij is Pa een weekje weg. Moet ik anders de fiets maar achter in de auto doen.

Op de terug weg boodschappen gedaan, wat ben ik blij dat ik straks weer een auto heb, en wat een gedoe is dat zeg, boodschappen doen op de fiets. Of eigenlijk boodschappen zien mee te nemen op de fiets. Moest echt nadenken hoeveel ik mee zou nemen, want ik heb dan wel fietstassen maar zoveel past daar nu ook weer niet in.

Vanmiddag verder de hele dag in de zon gelegen. Het was ook gelijk weer heet in de achtertuin. Maar wel weer lekker, en zo vaak is het niet zulk mooi weer dus kan je er beter maar van genieten.

Gisterenavond waren ook de meisjes weer aanwezig. Brian moest werken en was daardoor pas laat thuis, dus pas om 12 uur kwam alles binnen en zag toen ook de meisjes weer de trap op schuiven. Onbegrijpelijk, want als ze bij mij niet zouden luisteren bleven ze toch echt wel een avondje binnen. En zeker om twaalf uur s nachts. Had Kevin er al naar gevraagd en ook hij vond het vreemd. Heb ook gezegd dat ik geen zin had in problemen, en getwijfeld of ik ze niet naar huis zou sturen. Misschien dom dat ik het niet gedaan heb, want om kwart voor twee ging de deurbel, honden blaffen, ik wakker, hele buurt wakker (waarschijnlijk) en werden ze weer opgehaald door moeders. Heb me nu voor genomen dat het de laatste keer is. Want hier heb ik echt geen trek in.

Geen opmerkingen: