Pagina's

maandag, april 25, 2005

Nu al !!!

Wordt ik vanmiddag zo maar door v.d. Kwaak gebeld. Of het me uitkwam als ik de auto vanmiddag al kon halen? Ja !! Hè hè, natuurlijk wel !!!. Dus iets eerder weggegaan van mijn werk en wederom naar Rijnsburg gefietst. Daar aangekomen was ik nog iets te vroeg, dus nog even gewacht. Alvast de spullen uit mijn oude auto gehaald en in mijn nieuwe auto gelegd. Ze hebben er nog twee nieuwe voor banden om gelegd en het midden stuk van mijn uitlaat vernieuwd. Allemaal bij de prijs inbegrepen. Hij was netjes gepoetst en schoongemaakt. En om ong. kwart voor 5 kon ik hem meenemen. En nu staat hij glimmend voor mijn deur. Kevin vindt deze zelfs mooier dan mijn oude. Ik vond rood toch iets mooier. Maar goed, ik moet toegeven dat hij er erg netjes uitziet. Nu maar hopen dat deze wel een aantal jaar mee wil gaan.

Geen opmerkingen: