Pagina's

donderdag, oktober 26, 2000

Rondje meer van Neuchatel

Toen ik vanmorgen wakker werd ging ik eerst Tara uitlaten, maar ze deed niets. Daarna ging ik in bad, maar ik zat niet te lang want opa wilde ook nog.
Daarna gingen we naar Murten, daar hebben we chocolademelk gedronken, wel erg dure chocolade melk F 4.20 per kop, 12,80 voor ons vieren. Toen zijn we nog een beetje langs de winkels gaan wandelen waar we een goede wandelkaart hebben gekocht. Toen zijn we naar Avenches gegaan, waar een romeinse nederzetting heeft gestaan met zo'n stadion. Toen zijn we naar huis gegaan maar toen we bij de douane kwamen gebeurde iets lachwekkends. Opa zei hé, 20 km max. bij de douane en er stond iemand van de douane buiten en opa gaat plotseling 40 rijden en steekt vrolijk zijn hand op naar de douane en rijdt bijna verkeerd. Dus dat stond nogal verdacht. Toen zijn we gewoon thuis gaan eten en dat was het.
Kevin

Vandaag met opa naar Murten geweest. Ik was daar als kind al eens geweest, maar moet bekennen dat er voor mij geen herkenning was. Daarna zijn we door gereden naar Avenches een romeinse stad, met ook nog zichtbaar de resten daarvan. Toen weer terug naar het huisje. Boodschappen gedaan en gegeten. Morgen nog een dag en dan zit de vakantie er weer op. Maar we hebben al besloten volgend jaar hier 2 weken in de zomer naar terug te keren omdat er nog teveel is om hier te bekijken.
Marja

Geen opmerkingen: