Pagina's

zaterdag, oktober 21, 2000

Vakantie Frankrijk

Hier het vakantie verhaal van Frankrijk, in Maiche, de franse jura, tegen de zwitserse grens aan.
S morgens om 4.35 uur vertrokken. De reis verliep vlot zonder oponthoud. Na een paar korte stops stonden we rond half 2 in MaƮche waar we alvast de hoog nodige boodschappen hebben gedaan, omdat we wel heel erg vroeg op de plaats van bestemming waren. Daarna toch maar naar het huisje doorgereden om te proberen of we er niet eerder in mochten, en dat was geen probleem.
Het huisje is wel wat aan de kleine kant, maar wel gezellig. Omdat de eigenaaar zelf een jonge labarador heeft van 6 maanden, waar Tara erg leuk mee speelt hoefde we geen borg te betalen.
De directe omgeving is niet zo heel bijzonder, een beetje alla de Ardennen. Maar de weg hier naar toe was erg mooi. Dus gaan we morgen maar eens verder kijken.
De labarador (Rita) van de eigenaar is een zeer groot bakbeest en toch is klein felle Tare haar de baas. "Er wordt niet uit mijn waterbak gedronken"
Marja

Ook de jongens hebben af en toe een stukje geschreven deze vakantie, dus ook dat zal ik hier neerzetten (cursief)
Toen ik vanochtend wakker werd dacht ik: "is het zover, gaan we?" en dat was zo. Toen zijn we vertrokken. Toen we in Belgie reden zagen mama en ik een man met twee kleine kinderen liften en dat was rond 6.30.
Toen we aankwamen waren we veel te vroeg dus gingen we eerst boodschappen doen. Ik moest bij Tara in de auto blijven zitten. Toen zijn we naar het huisje gereden en gingen we kijken of we er al in mochten en dat was prima. Het is een heel mooi huisje en je hoort de hele tijd koeienbellen klinken en buizerds schreeuwen. Tara heeft een nieuwe vriendin, de labarador Rita.
Kevin.

Geen opmerkingen: